Co jsem dělal v dubnu a květnu 2012

Tak po delší době přišel čas, abych napsal co jsem dělal v dubnu a květnu. (Aby jste si nemysleli, že snad jen ležím na dvoře a nic nedělám). Po zimě jsem začal opět trošku pracovat na poslušnosti - to jsem vám už psal v minulém článku, ale protože páníčkové měli rozbité auto, tak jsem měl přes měsíc od cvičení pauzu. V dubnu konečně vykouklo sluníčko, tak začala sezóna na dvoře a tradičně jí začínáme vařením guláše. V druhém týdnu května jsme vyjeli na prodloužený víkend do Velké Úpy na sraz fordů explorerů. Po srazu jsme se ještě zastavili na chalupě. 23.5.2012 jsme se zúčastnili socializační procházky v Lidových sadech v Liberci. Více fotek z této akce na https://blabus.rajce.idnes.cz/Socializacni_vychazka_23.5.2012. Pár fotek ze všech vyjmenovaných akcí ve fotogalerii 2012. Také mi přišlo vyhodnocení rentgenu kyčelních kloubů - výsledek DKK 0/1.