Novinky

Leden až duben 2019

V prvních čtyřech měsících roku se toho moc neudálo, protože panička si během půl roku už podruhé zlomila nárt a měla až do poloviny dubna sádru, tak jsme nevýletovali. Ale chodili jsme se vydovádět na cvičák, v březnu se udělalo krásně, takže páníčci zahájili sezónu a vařili kotlíkový guláš. Pár foteček ve Fotogalerii 2019, více na blabus.rajce.idnes.cz

Září, říjen, listopad, prosinec 2018

V září jsme byli již na tradičním Fordsrazu v Krkonoších, navštívili jsme arboretum v Hájemství. V říjnu jsme opět navštívili kemp v Hradci u Kadaně, tam jsme také oslavili moje 9. narozeniny. Dostal jsem dort a nějaké pamlsky. V listopadu páníčci zazimovali karavan a toulali jsme se jen po okolí. Bak oslavil 6. narozeniny, také dostal dort a pamlsky. V prosinci jsme podnikli pár výletů po okolí. Pár foteček je ve fotogaleii 2018.

Červen, červenec, srpen 2018

V červnu jsme s páníčky byli na víkend na tábořišti na Borečku. Páníček s kamarády z práce měli již tradiční opékání kýty. My jsme s paničkou podnikli výlet k Hradčanským rybníkům, krásně jsme si zaplavali.

V červenci jsme vyrazili na dovolenou k moři na Balt. Utábořili jsme se v kempu Tramp, blízko městečka Medziwodze. Zpočátku se nám moře moc nelíbilo, byly velké vlny, ale pak jsme se osmělili, zjistili jsme, jak na to a už jsme si koupání užívali. Podnikali jsme také výlety - navštívili jsme nákladní přístav a taky takový mini přístav pro malé jachty, park miniatur vlaků a majáků v městečku Dziwnów a Medziwodze. Park miniatur a nejdelší molo v Medzizdroje a maják (panička vyšlapala 240 schodů) a pevnost Gerharda ve Swinoujscie. Fotky můžete shlédnout na blabus.rajce.idnes.cz/Polsko_BaB_cervenec_2018. Po návratu z Polska jsme ještě na víkend zajeli do kempu Horní Bukovina. Bylo ale strašný teplo, tak jsme jen tak polehávali u karavanu a chodili se namočit do potoka.

V srpnu jsme pak o víkendu zajeli do Jetřichovic. Opět jsme šli na výlet na Pavlininu stezku, ta se nám líbí, je to pěkně v lese ve stínu a protože se jde skoro pořád podél řeky, tak jsme měli dost příležitostí ke koupání. blabus.rajce.idnes.cz/Jetrichovice_B_B_srpen_2018/ Jinak srpen byl celkově dost teplý, tak jsme na žádné velké výlety nedělali. Zaskočili jsme na naši oblíbenou trasu na Srní potok a zašli jsme i na Julinku. Pár fotek z popsaných akcí ve Fotogalerii 2018.

Únor, březen, duben, květen 2018

Letos byla ta zima nějaká hodně krátká, moc jsme si saní neužili, jen ten týden na chalupě. Ale s páníčky jsme vyráželi na koloběžkách i pěšky na výlety. V únoru jsme se vydali na okruh okolo Mimoně, který máme moc rádi blabus.rajce.idnes.cz/Prochazka_Srni_potok_unor_2018/. Také jsme byli na pravidelné kontrole a očkování u našeho pana veterináře MVDr. Tótha. Já jsem přes zimu trošku přibral, vážím 46 kg a Bak má 38 kg. Ten si svojí váhu drží. Jelikož už v březnu bylo krásně, páníčci uvařili na dvorku guláš blabus.rajce.idnes.cz/Gulas_na_dvore_brezen_2018/. Tuto akci máme moc  rádi, protože příjde hodně lidí a nás má kdo drbat a hladit :-). V dubnu jsme vyjeli v tomto roce poprvé karavanem do kempu Hradec u Kadaně . Podnikli jsme výlet do Kadaně na stezku Maxipsa Fíka. Sice jsme tam byli i loni, ale je to moc krásná procházka, tak jsme si jí zopakovali. Více fotek na blabus.rajce.idnes.cz/Vikend_Hradec_u_Kadane_6.-8.4.2018/ . V květnu jsme pak jeli na již tradiční Fordsraz do Krkonoš blabus.rajce.idnes.cz/Fordsraz_4.-6.5.2018_Bedata/ . Na konci května jsme pak znovu navštívili kemp v Hradci u Kadaně, protože páníček tam šel za svědka kamarádovi z práce. My jsme potom při focení pózovali s ženichem a nevěstou blabus.rajce.idnes.cz/Hradec_u_Kadane_-_svatba_kveten_2018. Pár foteček z vyjmenovaných akcí ve Fotogalerii 2018.

Leden 2018

Tak jsme se konečně dočkali a vyjeli jsme spolu se Zákupskými na týdenní dovolenou na Pohorsko. Protože bylo pěkné počasí, ale bez sněhu, páníčci vzali koloběžky, že budeme vyrážet na výlety na koloběžkách. V neděli jsme šli jen na pěší procházku obhlédnout terén. V pondělí jsme naplánovali výlet na Bobří soutěsky, vzdálené cca 5 km. Zpočátku byla cesta dobrá, ale později se změnila na překážkovou dráhu, přes cestu bylo napadáno spoustu stromů a páníčci museli koloběžky přenášet. Bylo to dobrodružné, hlavně pro naše páníčky. Takže jsme potom uhnuli z trasy na schůdnější cestu a Bobří vodopády jsme vzdali. I tak to byl krásný výlet. V úterý ráno jsme se vzbudili a všude bylo plno sněhu. Ještě, že domů to není daleko, takže se jelo pro saně a od středy jsme podnikali výlety na saních. Ve čtvrtek jsme si užili sněhové vánice, kdy jsme pomalu neviděli před sebe a když už jsme potřetí sjeli z cesty, tak jsme se otočili a jeli zpět do chaloupky. Týden utekl jako voda a vy se můžete podívat na pár fotek ve fotogalerii 2018. Více na blabus.rajce.idnes.cz/Dovolena_Pohorsko_13_-_20.1.2018

Listopad a prosinec 2017

V listopadu měl Bak 5 narozeniny. Dostal tak jako já výborný masový dort a spoustu pamlsků, se kterými se se mnou podělil. Protože počasí je jak na houpačce tak si užíváme spíše procházek, protože na koloběžky je docela bláto. Doufám, že se počasí umoudří a napadne i nějaký sníh. Zatím jsme bez sněhu. K vánocům jsme dostali nové obojky. Na pár fotek se můžete podívat ve fotogalerii 2017. Více na blabus.rajce.idnes.cz/Listopad_a_prosinec_2017_Bender_a_Bak.

Září, říjen 2017

Počasí se nám trošku pokazilo, ale o to víc můžeme jezdit na koloběžkách. Páníčkové nestačí udělat žádné fotky. V září jsme byli s karavanem v lese, vařil se tam guláš. Také jsme byli parkrát v lese na houbách. Moc se mi nechce chodit po lese, stále táhnu paničku na cestičky. 20. října jsem měl narozeniny, už je mi 8 let. Fotky ve fotogalerii 2017, více fotek ve fotogalerii na stránkách  blabus.rajce.idnes.cz/Narozeniny_Bender_20.10.2017/

Červen, červenec, srpen 2017

V červnu jsme opět vyráželi na výlety po okolí, byli jsme se fotit na cvičáku blabus.rajce.idnes.cz/Na_cvicaku_cerven_2017a dostali jsme lehátka. Panička si myslela, že bude stačit jen jedno pro mě, abych nemusel ležet na dlažbě, ale Bak ho okamžitě zabral pro sebe, takže nakonec dostal svojí postýlku i Bak. V červenci jsme byli na dovolené v kempu Hradec u Kadaně, půl dovolené propršelo a půl byla taková vedra, že jsme se stěží došourali k rybníku. Ale i tak jsme zvládli několik krásných výletů na Nechranickou přehradu, do Kadaně na stezku Maxipsa Fíka i na hrad Hasištejn. Ten se mi líbil nejvíc, protože jsem si zase užil šplhání do věží a různých schodů, které mám tak rád. V srpnu jsme vyrazili opět do kempu, tentokrát na Branžež, kde jsme byli již několikrát. Také tady jsme podnikali výlety okolo Komárovského rybníka. Pár fotek ve fotogalerii, více na blabus.rajce.idnes.cz/Dovolena_cervenec_,_srpen_2017. Koncem srpna jsme strávili prodloužený víkend na tábořišti Kokořín. Navštívili jsme hrad Kokořín a skalní útvar Pokličky. Tři fotky ve fotogalerii 2017, ostatní na blabus.rajce.idnes.cz/Kokorin_18.-_20.8.17/

Březen, duben, květen 2017

V březnu a dubnu nám počasí moc nepřálo, ale přeci jen jsme vyráželi na výlety na koloběžkách a také už zase na cvičáku trénujeme poslušnost. V květnu jsme vyrazili na již tradiční Ford explorer sraz. Tentokrát jsme si víken prodloužili, takže jsme stihli i více výletů. Nejprve jsme se vypravili do Adršpachu do skal - tam se nám moc líbilo, hlavně jsme mohli šplhat po různých schodech a skalách, což dokonce i Bak zvládá bez problémů. Ještě loni kovové lávky a schody nemusel, ale po nacvičování chůze po různých terénech byl problém překonán. Druhý den byla spanilá jízda s opékáním buřtíků a odpoledne jsme se vydali lanovkou na Černou Horu. Byla to pro mě i Baka premiéra, ale zvládli jsme to bez potíží. Původně jsme dolů chtěli jet na koloběžkách, ale počasí nám moc nepřálo, a tak jsme dolů sešli pěšky. Pár fotek ve Fotogalerii 2017, více na   blabus.rajce.idnes.cz/Explorer_5-8_kveten_2017

Leden a únor 2017

Tak máme nový rok a konečně napadl sníh. Hodně sněhu. Od 21. do 28. ledna jsme spolu se Zákupskými strávili na horské chatě v Horním Maxově. Užívali jsme si spoustu sněhu, páníčci 3 hodiny odhrabávali, abychom měli kde spinkat. Každý den jsme jezdili ve spřežení, nejprve jsem jezdil s Bakem, později jsme se přehodili a já jezdil s Kejsi a Taminkou na saních s mojí paničkou a Bak a Amálka na saních s páníčkem ze Zákup. Ve středu jsme se vypravili na výlet do Lučan nad Nisou a u obchodu jsme se potkali s Kejsinky štěnětem. Jsou to ale na světě náhody J. Z dovolené jsme přijeli unavení, ale šťastní. Ještě jsme se v lednu párkrát vydali na saně po okolí Mimoně, ale ke konci února je teď velká obleva, do toho začalo pršet, takže je všude bahno a nic se nedá moc podnikat. Doufám, že do víkendu se trošku vyjasní, abychom mohli na výlet. Pár foteček z dovolené ve fotogalerii 2017, všechny i s videi na  blabus.rajce.idnes.cz/Dovolena_Horni_Maxov_-_leden_2017 (jméno: psi, heslo: psi). 20. února jsme byli na pravidelném očkování u pana doktora Totha. Dostali jsme též prášky na odčervení. Aktuální váhy – já mám 44,5 kg a Bak 37 kg.