Novinky

Leden 2018

Tak jsme se konečně dočkali a vyjeli jsme spolu se Zákupskými na týdenní dovolenou na Pohorsko. Protože bylo pěkné počasí, ale bez sněhu, páníčci vzali koloběžky, že budeme vyrážet na výlety na koloběžkách. V neděli jsme šli jen na pěší procházku obhlédnout terén. V pondělí jsme naplánovali výlet na Bobří soutěsky, vzdálené cca 5 km. Zpočátku byla cesta dobrá, ale později se změnila na překážkovou dráhu, přes cestu bylo napadáno spoustu stromů a páníčci museli koloběžky přenášet. Bylo to dobrodružné, hlavně pro naše páníčky. Takže jsme potom uhnuli z trasy na schůdnější cestu a Bobří vodopády jsme vzdali. I tak to byl krásný výlet. V úterý ráno jsme se vzbudili a všude bylo plno sněhu. Ještě, že domů to není daleko, takže se jelo pro saně a od středy jsme podnikali výlety na saních. Ve čtvrtek jsme si užili sněhové vánice, kdy jsme pomalu neviděli před sebe a když už jsme potřetí sjeli z cesty, tak jsme se otočili a jeli zpět do chaloupky. Týden utekl jako voda a vy se můžete podívat na pár fotek ve fotogalerii 2018. Více na blabus.rajce.idnes.cz/Dovolena_Pohorsko_13_-_20.1.2018

Listopad a prosinec 2017

V listopadu měl Bak 5 narozeniny. Dostal tak jako já výborný masový dort a spoustu pamlsků, se kterými se se mnou podělil. Protože počasí je jak na houpačce tak si užíváme spíše procházek, protože na koloběžky je docela bláto. Doufám, že se počasí umoudří a napadne i nějaký sníh. Zatím jsme bez sněhu. K vánocům jsme dostali nové obojky. Na pár fotek se můžete podívat ve fotogalerii 2017. Více na blabus.rajce.idnes.cz/Listopad_a_prosinec_2017_Bender_a_Bak.

Září, říjen 2017

Počasí se nám trošku pokazilo, ale o to víc můžeme jezdit na koloběžkách. Páníčkové nestačí udělat žádné fotky. V září jsme byli s karavanem v lese, vařil se tam guláš. Také jsme byli parkrát v lese na houbách. Moc se mi nechce chodit po lese, stále táhnu paničku na cestičky. 20. října jsem měl narozeniny, už je mi 8 let. Fotky ve fotogalerii 2017, více fotek ve fotogalerii na stránkách  blabus.rajce.idnes.cz/Narozeniny_Bender_20.10.2017/

Červen, červenec, srpen 2017

V červnu jsme opět vyráželi na výlety po okolí, byli jsme se fotit na cvičáku blabus.rajce.idnes.cz/Na_cvicaku_cerven_2017a dostali jsme lehátka. Panička si myslela, že bude stačit jen jedno pro mě, abych nemusel ležet na dlažbě, ale Bak ho okamžitě zabral pro sebe, takže nakonec dostal svojí postýlku i Bak. V červenci jsme byli na dovolené v kempu Hradec u Kadaně, půl dovolené propršelo a půl byla taková vedra, že jsme se stěží došourali k rybníku. Ale i tak jsme zvládli několik krásných výletů na Nechranickou přehradu, do Kadaně na stezku Maxipsa Fíka i na hrad Hasištejn. Ten se mi líbil nejvíc, protože jsem si zase užil šplhání do věží a různých schodů, které mám tak rád. V srpnu jsme vyrazili opět do kempu, tentokrát na Branžež, kde jsme byli již několikrát. Také tady jsme podnikali výlety okolo Komárovského rybníka. Pár fotek ve fotogalerii, více na blabus.rajce.idnes.cz/Dovolena_cervenec_,_srpen_2017. Koncem srpna jsme strávili prodloužený víkend na tábořišti Kokořín. Navštívili jsme hrad Kokořín a skalní útvar Pokličky. Tři fotky ve fotogalerii 2017, ostatní na blabus.rajce.idnes.cz/Kokorin_18.-_20.8.17/

Březen, duben, květen 2017

V březnu a dubnu nám počasí moc nepřálo, ale přeci jen jsme vyráželi na výlety na koloběžkách a také už zase na cvičáku trénujeme poslušnost. V květnu jsme vyrazili na již tradiční Ford explorer sraz. Tentokrát jsme si víken prodloužili, takže jsme stihli i více výletů. Nejprve jsme se vypravili do Adršpachu do skal - tam se nám moc líbilo, hlavně jsme mohli šplhat po různých schodech a skalách, což dokonce i Bak zvládá bez problémů. Ještě loni kovové lávky a schody nemusel, ale po nacvičování chůze po různých terénech byl problém překonán. Druhý den byla spanilá jízda s opékáním buřtíků a odpoledne jsme se vydali lanovkou na Černou Horu. Byla to pro mě i Baka premiéra, ale zvládli jsme to bez potíží. Původně jsme dolů chtěli jet na koloběžkách, ale počasí nám moc nepřálo, a tak jsme dolů sešli pěšky. Pár fotek ve Fotogalerii 2017, více na   blabus.rajce.idnes.cz/Explorer_5-8_kveten_2017

Leden a únor 2017

Tak máme nový rok a konečně napadl sníh. Hodně sněhu. Od 21. do 28. ledna jsme spolu se Zákupskými strávili na horské chatě v Horním Maxově. Užívali jsme si spoustu sněhu, páníčci 3 hodiny odhrabávali, abychom měli kde spinkat. Každý den jsme jezdili ve spřežení, nejprve jsem jezdil s Bakem, později jsme se přehodili a já jezdil s Kejsi a Taminkou na saních s mojí paničkou a Bak a Amálka na saních s páníčkem ze Zákup. Ve středu jsme se vypravili na výlet do Lučan nad Nisou a u obchodu jsme se potkali s Kejsinky štěnětem. Jsou to ale na světě náhody J. Z dovolené jsme přijeli unavení, ale šťastní. Ještě jsme se v lednu párkrát vydali na saně po okolí Mimoně, ale ke konci února je teď velká obleva, do toho začalo pršet, takže je všude bahno a nic se nedá moc podnikat. Doufám, že do víkendu se trošku vyjasní, abychom mohli na výlet. Pár foteček z dovolené ve fotogalerii 2017, všechny i s videi na  blabus.rajce.idnes.cz/Dovolena_Horni_Maxov_-_leden_2017 (jméno: psi, heslo: psi). 20. února jsme byli na pravidelném očkování u pana doktora Totha. Dostali jsme též prášky na odčervení. Aktuální váhy – já mám 44,5 kg a Bak 37 kg.

Listopad a prosinec 2016

V listopadu oslavil Bak čtvrté narozeniny. Dostal už tradičně dort a adventní kalendář. Protože sníh stále nepadal, užívali jsme si dlouhých procházek a koloběžky. Také jsme hodně chodili na cvičák, kde jsme dováděli z holkama ze Zákup. Na vánoce jsme dostali plno pamlsků a vitamínů. Pár foteček ve fotogalerii 2016.

Říjen 2016

Pokračujeme ve vylepšování kondice na zimu, jezdíme na koloběžkách, jak se dá. Jen je brzy tma, takže páníčci už musí vytáhnout čelovky. Ale zase bude venku méně pejsků na procházkách, takže nás to nebude tolik rozptylovat. 20. října jsme měl již 7. narozeniny. Panička mi už tradičně udělala dort a aby to Bakovi nebylo líto, taky jeden dostal. (Však za měsíc, až bude mít narozeniny on, taky určitě nebudu ošizen). Páníčci začali zazimovávat cvičák, ne, že bychom tam v zimě nechodili, ale dřevěné překážky dali pod střechu, aby zbytečně nemokli. Pár fotek ve fotogalerii.

Září 2016

Na začátku září jsme strávili víkend v lese, od páníčka z práce tam pořádali živánskou. Krásně jsme se poprocházeli po lese a bylo to moc fajn. Stále více jezdíme na koloběžkách. Poslední víkend v září jsme jeli již na tradiční sraz vozů Ford explorer do Krkonoš. Tam jezdíme moc rádi. Panička se s námi vydala na výlet na Pomezní boudy, bohužel, zapomněla fotit takže  moc fotek nemáme. Ale něco přeci jen máme. Podívejte se do fotogalerie.

Srpen 2016

I když je srpen, počasí je aprílové. Chvilku prší, potom svítí slunko, jeden den je zima a druhý den tropy. I přesto jsme podnikali plno výletů po okolí Mimoně. V polovině srpna jsme na víken odjeli do Holan. Je zde krásná příroda a docela rovina, takže páníčci vytáhli koloběžky a vydali jsme se na výlet na chalupu na Pohorsko. Bylo to fajn, až na ten skoro 3 km kopec, kde je stoupání 18%. To jsme tedy nedali a páníčci museli šlapat pěšky. Také jsme se vypravili do Holan, kde zrovna byl den města. Byl to moc krásný víkend. Foto ve fotogalerii a na blabus.rajce.idnes.cz/Dovolena_Holany_srpen_2016/. Poslední víkend v srpnu jsme strávili v kempu Křineč. Protože byla velká vedra, hodně jsme se koupali. I tak jsme však podnikli 15 km výlet na hrad Kost. Opět to byl moc vydařený víkend. Foto blabus.rajce.idnes.cz/Branzez_srpen_2016 .